2014. április 3., csütörtök

2. rész

Sziasztok! Most nincs semmi mondani valóm, szóval nem is zavarlak titeket, csak annyit szeretnék kérni, hogy komizzatok.!:)) Előre is köszönjük.. Love ya! <3

*Roxy szemszöge*
-Mi a faszom van itt?-suttogom magamnak, miközben kibújtam Andy mellől. Egyáltalán, hogy kerültem mellé? Csak addig van meg a történet, hogy a nappaliban iszunk. Majd később kiderítem..most jobban izgat, hogy Hell mi a jó édes francért kezdi a napot hajnali 11kor?
    Az illemet leszarva Andy tegnapi pólójában
 sétáltam ki, ahol a mi párocskánk éppen egymás szájában volt.
-Khhmm..-köszörülöm meg a torkom.-Bocsika a zavarásért, de mi a fene történt?
-Bieber gondolom megfektette a BabyGirl énekesét.
-Már most?
-Minek várni? Minél előbb meg van annál jobb.
-És most visszalépnek?-rakom össze a legódarabkákat.
-Mittomén'!-kap be Hell egy epret?!! Honnan szerezte?
-Át megyek..megnézem mi a helyzet.-indulok az ajtó felé.
-Ő..nem kéne felöltöznöd?-néz rám furán Emett.
Nem hiszem el, hogy nem tudja megjegyezni. Nekem a legkényelmesebb viselet a póló. Pont. Ezen még Justin Bieber kedvéért sem vagyok hajlandó változtatni.
-Pont leszarom-mosolygok kedvesen, majd áttrappolok Justin lakosztályához. Persze, hogy a miénk mellet van. Ezen miért is lepődök meg?!!
    Illedelmesen bekopogok és várok. Pár perc múlva Ő termett előttem..egy szál alsó gatyában.
Elidőztem kicsit a felső testén, de megszólalt. Ünnep rontó.
-Fotózd le nyugodtan.-mosolyog fél oldalasan.-Mi van már megint?
-Ma az, hogy már megint??!
-Az előbb is leordítottad a fejemet..azóta alig hallok.-Ez meg miről beszél? Most vagyok itt először.
-Lényegtelen. Mi történt?-próbálom a jó kislányt játszani, de nehezen megy.
-Az a ribanc még az ágyban sem volt jó, a hangjáról ne is beszéljünk. Ti lesztek az előzenekar. Vállaljátok?
-Biztosan, de öltözz fel és gyere át..majd megbeszéljük.

*Hell szemszöge*
    A drága nővérem most sem hozott rám szégyent. Miután átment ahhoz a..nem. Szóval ahhoz a fiúcskához, és pár perc múlva mosolyogva egy kávéval tért vissza. KÁVÉVAL! Honnan szerezte?!

-KÁVÉÉT!-kiabálom el magam, s Emett öléből felugorva rohantam szeretett nővéremhez.-Roxyy, tudod, hogy szeretlek?-néztem rá boci szemekkel.
-Kérj magadnak kávét.-kösz baszd meg.
-Emett! Nem ad kávét.-kezdtem hisztizni.
-Hercegnő, nyugodj meg.-ölel meg, s ekkor csengettek.
-Nyisd ki, te birka!-kiáltom Roxynak.
-Majd te kinyitod.-szólt vissza, miközben az ÉN epremet ette.
-El vagyok foglalva-jelentem ki, s megcsókolom Emettet.
    Nővérem nagyot sóhajtott, majd kinyitotta a kibaszott ajtót. Vendégünk belépett, s éreztem, hogy lefagyott. Emett elvált tőlem, s ő állt ott.
-Némá' a kis srác-szólaltam meg-Kiordibáltad megad?-mosolyogtam rá.
-Ti..ti ikrek vagytok?-nézett felváltva rám és Roxyra.
-Nem csak sokat szívtál és kettőt látsz belőlem.-szóltam flegmán.
-Esetleg már a válogatáson is kiszúrhattad volna.-lökte oda Emett.
    Mennyire figyelhetett ránk..Na mindegy. Körbenézve fedeztem fel, egy tagunk hiányzik, ezt szóvá is tettem.
-Hol van Andy?
-Hát, a szobában láttam utoljára.-mondta tesóm.
    Oda vettük az irányt, e ott nem volt. A fürdőből elég érdekes hangok szűrődtek ki. Furán néztem Roxyra, aki viszonozta ezt, s ketten indultunk a helyiség felé. Elég érdekes dologgal találtuk magunkat szembe. Andy a kádban volt arccal lefelé, hátsóját kitolva, így aludt. A srácok röhögésünkre oda jöttek, de ők sem tudták megállni. Az alsónadrágban alvó Andy mindenkinek vicces látvány volt.

*Roxy szemszöge*
    Nem hiszem el, hogy And képes volt elaludni.
-Srácok, fel kéne ébreszteni-szólal meg Húgicám.
-Ötlet-néz rám Emett. Hát igen, ha valakit ébresztünk akkor az én tervem üt.
    Pár percet gondolkodtam, majd gonosz vigyorra húztam a számat.
-Ilyenkor mit élsz át?-néz rám Bieber.
-Áh..nem ismered.-legyint Hell-Kitalált valamit.
-Aha, Hell mozdítsd meg azt a formás fenekedet és szerezz jeget! Emett te hozz valami baszott hideg vizet.
-Nem jó az ami a csapból folyik?-kezd nyafogni. Lusta dög.
-Nem. Indulj!-bökök az ajtó felé.-Drew..te meg gyere és segíts kiszedni onnan úgy, hogy ne éberdjen fel.
-Hogy hívtál?-váltott át a szeme feketébe, mire én csak felsóhajtok.
-Drew..úgy tudom ez a középső neved. Nem foglak JuJunak Biebsnek és hasonlóknak szólítani, mert rühellem a tömeg dologkat.
-És mi lesz a Bieberrel meg a Justinnal?
-Azok még szóba jöhetnek, de szerintem a Drew lesz a gyakori. Segítenél?
-Ne hívj így, mert utálom. Nem véletlenül a Justin Bieberrel lettem híres és nem a Drew Bieberrel.
-Jól van Drew! De gyerünk, mert mindjárt visszaérnek a többiek.-mondom, de ő meg sem mozdul.Akkor ne!
-Megbirkózol vele egyedül?-húzza gúnyos mosolyra ajkait. Úgy megérdemelné, hogy bele harapjak! De nem Rox! Türtőztesd megad.
-Hidd el..erősebb vagyok, mint hinnéd.-kacsintok rá. Egy pillanatra átfutott az arcán valami, de nem tudtam azonosítani, hogy mi is volt. Felnevetett, s én megforgattam a szemeimet.
    Mire kiszedtem Andyt ebből az elég kényelmetlennek tűnő pózból a többiek is vissza értek.
Bieber ráült a vécé tetejére és kockás hasát nézegette.
    Kicsit félre értett mikor azt mondtam öltözzön fel. Úgy gondoltam, hogy teljesen, de ő beállított egy fekete bőrhatású ülepes naciban. Azt hiszem lesz még néhány vitánk a félreértésekből.
    -Ez most komoly?-csattan fel húgom-Itt vagy Te, egy erős férfi és az én gyönge nővéremnek kell kiszednie őt?-játssza túl a szerepét, mire mindannyian felnevetünk.
-Ja, de mi a terv azokkal?-bők Juston a behozott cuccokra.
-Csak figyelj és tanulj! Adj egy jeget!-szólítom fel Emettet, mert persze, hogy nem úgy hozták ahogy kértem. Emett oda nyújtotta nekem a tálat amiben legalább 10 olvadozó egyforma alakú és méretű jég helyezkedik el.
Gondolom rájuk is hatással van Justin..
Hogy mi? Atyaég..miket beszélek?!
Megráztam a fejem, hogy elűzzem ezeket a gondolatokat és kivettem egy kemény vízdarabot.
Mindenkinek leesett az álla mikor bandatársam raktam az első hideg dolgot.
    Már mind a 10 jég Andy mellkasán volt, de nem ébredt fel.
-És most?-kérdezi visszafojtott nevetéssel Emett.
-Öntsd rá!-utasítom Hellt, mire ráönti a fél liter vizet.
-Mi a...?- pattan ki And szeme, de ahogy felül a jégkockák a combjára potyogtak.
-Ne morcoskodj! Kelj fel. Megbeszélésünk van.-mondja Hell, majd minket maga előtt hajtva kiment a nappaliba, ahol mindenkiből kitört a nevetés.
    Szóval..ti vagytok az előzenekarom-jelenti ki a sztárocska, mikor teljessé válik a létszámunk.
-Most ez csak poénkodik?-hagyja figyelmen kívül Andy Justin jelenlétét.
-Nem poénkodok. Az a kurva nem volt jó az ágyban..itt csak jó lesz valaki.-néz végig rajtam majd húgomon, akit Emett rögtön magához húzott jelezve ezzel, hogy ő már foglalt. Köszi...
-Hé' Drew..ott..nyálas a szád.-mutatok lefagyott srácra, mire ő rögtön oda kap.
-Hagyjuk..megyek beszélek Scooterrel, meg bejelentelek titeket Twitteren. Ti pedig...nem tudom mit akartok csinálni, de ne legyen benne semmi botrányos.-kacsint rám. Nem értem mi baja van. Ha a ruházatom-még mindig Andy pólója-a probléma, akkor szokjon hozzá. Nem fogok lemondani róla, max tőle is lenyúlok pár tetszetősebb darabot.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo a sztori nagyon tetszik csak igy tovabb varom a folytatast!! :)

    VálaszTörlés