2014. április 23., szerda

4. rész

Sziasztok!:) A rész talán kicsit rövid lett, de ennyi tellett tőlünk. Próbáljuk minél előbb megírni a következőt, ehhez pedig jó olvasást!:))

    Este Justinnak telefonált valaki, utána bejelentette, hogy érkezik még egy tag, valami Ryan. Biztos egy másik beképzelt nyomorék-gondoltam magamban.
Amíg ő meg nem érkezett, gondoltuk, hogy folytatjuk a "játékot".     Pont akkor lépett be egy barna hajú és szemű srác fekete ülepes(...) nadrágban és rövid ujjúban.
-Öhhmm..Hali.-köszönt zavartan és a párocskára mutatott.-Ők mit is csinálnak?
-Csak üvegezünk.-vágta rá nem túl jó állapotban lévő Andy.
    Ez a beszélgetést ők valószínűleg nem hallották. A csodálkozó fejükből utána biztosra is vettem.
Miután a két barát köszöntötte egymást, folytattuk a játékot. Roxy egyből a mély vízbe dobott.
-Csókolt meg Ryant!-szólt az ítélet.
Ez az idióta nem gondolt Emettre?! Ennek hangot is adtam, aminek az lett a következménye, hogy odamentem Ryanhez és..én tényleg csak puszit akartam, de egyszerűen rátapadtam.
Ajaki puhák voltak, s egyszerre csókolt gyengéden mégis szenvedélyesen. A "pillangók" a gyomromban életre keltek, elveszítettem a kontrollt. Miután elváltunk még egy apró puszit lehet ajkaimra, s visszaültem. ez időre teljesen elfelejtettem Emettet, megbabonázott.
Innen minden kiesett..

    Reggel valaki karjaiban ébredtem, aki nem a pasim volt. Ám nem tudtam sokáig agyalni ezen, mert valaki kicsapta az ajtót és ránk ugrott. Roxy..
-Pálinkás jó reggelt a szerelmespárocskának-rikkantotta, mire Ryan felnyögött és levette fejéről a takarót.
-Várj, itt valami nem oké. Te nem Emett vagy-mutatott a mellettem fekvő emberre. Mily' nagy ész. Várjunk. MI?!
    Hirtelen felültem, így Roxy leesett rólam.
-Hogy kerülsz te mellém?-kérdeztem Ryanre nézve.
-Honnan tudjam?-fordította felém fejét, nővérem pedig hisztérikus röhögésbe kezdett, mire kérdőn néztünk rá.
-Ti sem emlékeztek semmire az estéből, mi?
-Annyi meg van hogy ittunk, meg ittunk is, sőt egy kicsit ittunk is...meg te rendesen elvoltál a hülye gyerekkel.-mondtam, mire Ryan megbökött.-Jó, bocs. Justinnal.
-Mit csináltam?-kiáltott fel Roxy.-Mondd, hogy nem feküdtünk le!
-Addig nem voltam ott, de rendesen elfoglaltátok egymás száját, nem sokat beszéltetek.-vigyorogtam rá.
-Bassza meg!-ordított magyarul, mire Ryan úgy gondolta, neki ennyi elég, így felállt és kiment.
    Így már csak egy kérdés maradt. Velem mi történt, megcsaltam a barátom vagy nem?
-Mi maradt meg az estéből?-néztem Roxyra.
-Semmi.-rázta a fejét kétségbe esetten.
    Remek. Ahogy láttam, Ryan sem emlékszik, Justin és Roxy is kiesett. Andy alapból ramatyabbul volt, mint mi. Emett maradt. Egy élmény lesz ez a beszélgetés. Remélem nem basztam el mindent.
    Mind a ketten ültünk az ágyon, és gondolatainkba merültünk. Emett a mindenem, ő volt az első, akit teljes szívemből szerettem, azaz szeretek. Vagy mégsem? A kurva életbe. Miért kellett tegnap az a csók? Teljesen összezavarodtam. Mikor Ryan megcsókolt..soha nem éreztem olyat Emettnél. Az a szenvedély, pedig még ismerni sem ismer Most látott először. De fehérneműben ébredtem. Ez jó jel, nem? Nem feküdhettem le vele. Egyszerűen nem lehet.


*Roxy szemszög*
    A húgom sem tudott több információval szolgálni, de legalább ott is egy sokkért. Mikor betörtem  a szobájukba nem Emettre és rá ugrottam. Az ágyában Ryan feküdt..és persze ő sem tudta hogyan kerültünk a srácok mellé.
-Hell-szóltam hozzá, mikor már csak ketten terültünk el az ágyon. -Ugye nem történt semmi?!
-Nem tudom! Nem tudom..-sütötte le a szemét bizonytalanul.-faggassuk ki a srácokat.-pattant ki a fejéből. Igaza van! Ők lehet, hogy tudnak valamit.
-Nem kéne felöltöznöd?!-néztem rá furán.
-Most a te stílusodat választom.-szedte fel a földről Ryan fölsőjét.
    A nappaliban borzasztó látvány fogadott minket. Andy és Emett rosszabb állapotban ült a kanapén , mint mi, ráadásul Drew és Ryan is éppen kutattak valami után.
    Héj! Valaki mondja már meg hol van a fájdalom csillapító.-nyafogott Bieber és a másik két srác is levágódott egy-egy kanapéba.
-Hozom.-sóhajtottam egy nagyot és elővettem egy levél gyógyszert. Kiosztottam azokat, s a lényegre tértem..-Valaki tud valamit?
-Ja, azt hogy a csajom mellett egy..szóval más aludt.-akadt ki Emett kicsit jogosan.
-Állj le jó?! Azt sem tudtam, hogy hol vagyok.-szólt vissza neki Hell.
-Andy, Ryan, Drew gyertek velem-mutattam az ajtó felé.-Most!-néztem vissza az említett helyről, mert a 3 barom még mindig kényelmesen üldögélt.
-1. Hova megyünk? 2. Ne szólíts Drewnek.
-1. Hozzád. 2. De hát Drew vagy!-és ezzel le is zártam a témát.
    -Megfektetted?-súgta Ryan.
-Honnan tudjam! Azt sem tudom, hogyan került mellém. Te?-válaszolt Drew.
-Nem hiszem, de nem vágom.
-Érdekel titeket, hogy itt vagyok?-förmedtem rájuk.
-Nem..nem igazán.-vágta rá Bieber. Annyiban hagytam a dolgot, de csak azért mert megérkeztünk, és megláttam egy tál gyönyörű piros epret.
Persze rögtön rávetettem magam és bevágódtam a TV elé.
    -Héj, de jó pasi!-kiáltott fel Justin, mikor meglátta a saját számát.-You're all that matters to me..Yeah, Yeah.-énekelte.
-Drew..tök jó hangod van meg minden, de abbahagynád?!
-Ömm..nem.-röhögött ki.
Küldtem felé egy #eztmosttesemgoldtadkomolyan nézést, és rávetettem magam.
Mikor befejeztük a birkózást Ryanen akadt meg a szemem.
-Ez most komoly? Tedd le azt az epret.-utasítottam Justinról, ugyanis rajta ültem.
-Miért tenném?
-Mert nagyon egyszerűen lecserélem az ülő helyemet.-villantottam rá egy gonosz mosolyt.
-Haver..én megtenném.-figyelmeztette Andy, mire Drew is bőszen bólogatott.
    Drew keze a fenekem pihent, ami amúgy nem zavart, csak a sokat mondó tekintete.
-Ez az én pólóm?-nézett a fekete Adidas felsőjére.
-Nem. Anyué csak nálam maradt.-mondtam talán egy kicsit flegmán.
-Szóval az enyém, de hogy kerül rád?
Rémlik, hogy melletted ébredtem?-csak bólintott-szokás szerinte felhúztam a pólódat.
-Oké, de most már szállj le!-döntötte meg csípőjét, hogy leessek, de ez nem jött be, mert összeszorítottam a lábamat és rajta maradtam.
-Drewi! Én irányítok.-suttogtam a fülébe.
-Roxána! Állj le!-mondta elgyengült mégis erélyes hangon.
Elértem a célom, ezért felkeltem és tovább ettem az ínycsiklandozó epremet, ami nem is az enyém, csak lefoglaltam.
    Az idilli pillanatot Hell törte meg. Könnyes szemmel idegesen lépett be a szobába és Ryan nyakába vetette magát..

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok ez a rész is mint a tobbi nagyon jo lett mar nagyon varom a kovit <3 :-*

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok, kész a kritikátok! :) Ha jól emlékszem ti/te kértetek még egy blogról kritikát, az is hamarosan érkezik! :) http://agathahestya.blogspot.hu/

    VálaszTörlés